Spørgsmål omkring ordre

Hvornår hæver I pengene?
Vi hæver pengene når din vare er sendt afsted.

Hvornår hæver I pengene ved forudbestilte varer?
Vi hæver først pengene når din vare er sendt afsted.

Kan jeg annullere min ordre?
Er varen ikke afsendt endnu, kan vi som udgangspunkt god annullere din ordre.

Kan jeg ændre min ordre?
Vi ekspederer din ordre så snart vi har modtaget den for at sikre hurtig levering. Når din ordre er blevet godkendt, er det derfor ikke muligt at ændre i den.
Ønsker du at tilføje flere varer, bedes du lave en ny ordre.

Der er fejl i min ordre, hvad gør jeg?
Hvis der er fejl i din ordre, så kontakt os venligst på kundeservice@emelan.dk, hvor du oplyser dit ordrenummer, fornavn, efternavn og email.



Spørgsmål omkring forsendelse

Hvornår kan jeg forvente at modtage min vare efter bestilling?
Du kan forvente at modtage din pakke indenfor 1-4 hverdage.
Levering til Bornholm og andre små øer kan tage op til 10 dage.

Jeg har ikke modtaget min pakke, hvad gør jeg?
EMELAN kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark/GLS, men i tilfælde af udeblevne leverancer, fremsender EMELAN naturligvis en ny leverance uden beregning. OBS! Fejl i oplysninger kan forsinke leverancer.



Spørgsmål omkring bytte og returnering

Kan jeg bytte min vare, og returnerer pakken?
Du har 14 dages fortrydelsesret. EMELAN tilbagebetaler hele beløb, som du har betalt. Du skal dog selv betale egen forsendelsesomkostninger i forbindelse med returnering af varen. Vi tilbyder 14 dages fortrydelsesret efter varemodtagelsen, og derefter 14 dage til at sende varen retur, såfremt varerne sendes tilbage i ubrugt original pakningen.
Venligst kontakt os først, hvor du oplyser at du vil benytte dig af din 14 dages fortrydelsesret og sender derefter varen retur til os.

Kan jeg bytte udsalgsvarer?
Når du handler online, har du 14 dages fortrydelsesret – også på udsalgsvarer.
Du vælger selv om du vil have pengene retur eller ombytning til andre varer.
Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varerne.

Hvordan returnerer jeg en vare?
Varerne sendes tilbage i ubrugt original pakningen. Varens salgsværdi må ikke forringes, hvis varen bliver beskadiget eller forringet og det skyldes manglende eller for dårlig indpakning, så mister du din fortrydelsesret.



Spørgsmål omkring produkterne vi sælger på EMELAN

Har produkterne licens?
Vi går meget op i at tjekke kvaliteten på vores produkter, og sælger kun licenseret produkter.

Har jeg reklamationsret?
Du har 2 års reklamationsret. Når du modtager dine varer, skal du huske at kontrollere for eventuelle synlige skader.
Reklamation af varer som har fejl og mangler ved modtagelsen, skal meddeles inden 24 timer på mail: support@emelan.dk meget gerne vedhæftet foto og vi vil håndtere opgaven hurtigst mulig.

Jeg vil bestille en vare, men den er udsolgt - kan I bestille nye hjem?
Vi sørger altid for at vores kunder har mulighed for at bestille/forudbestille mange af vores udsolgte produkter.

Jeg har brug for flere oplysninger om varerne, hvad gør jeg?
Du kan kontakte os over livechatten på webshoppen eller sende en email til kundeservice@emelan.dk

Er det lovligt at have karambit knive i Danmark?
Ja, det er lovligt at have vores karambit knive.
Karambit knivene har en klinge under 12 cm, og de sælges uden hylster.
Vi anbefaler at folk holder knivene hjemme dvs. ikke tager dem med ud i offentligheden.
Få mere information fra politiets hjemmeside her